هر راهیبی راهیخواهد داشت!هر بی راهیبی بازگشتنیست!گاهی در راهی وحتیاگر فقط بنشینیبرد کرده ای! و گاهی اگر تا آخر راهی که می دانی بی راهیاست برویپس بی عقلی! اما گاهی هستی در بی راهی اما حتی توان نشستن نداریچه رسد به بازگشت از بی راهی! و فقط میدانیکه در چاهی...! دانستنش آزارت می دهد اما حتی توان نداری ک ندای دل...
ما را در سایت ندای دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:45